Vackert.

Vi har vår i Bergen! Det är helt fantastiskt när solen kommer fram och värmer. Det känns precis som när man var liten och snön smält undan så pass att det gick att börja spela brännboll på skolgården. Lycka.
I helgen har det varit bön & lovsångskonferens. Den började på fredagskvällen och avslutades idag med mat, lovsång, predikan och bra sällskap. Det har varit en intensiv, men bra helg. Ovan ser ni bilden på kladdkakan som jag och Mirjam lagade kl 2 inatt, tog in på rummet och åt direkt ur formen. Mycket uppskattad nattmat.
.
Detta inlägg tillägnas min fina syster Maria (jag lovade ju att skriva i veckan...). Det blev inte många rader, men efter en natt med 3,5 timmars sömn känner jag att det är dags att tacka för mig och krascha i sängen.
.
God natt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj - nytt blogginlägg! Spännande att få se en ny bild av Bergen, men, vår???! Minus 27 här idag på morgonen, minus 33 i Barsele...

2011-02-14 @ 17:18:56
Postat av: Sara

Oj vad förvånad jag blev när detta dök upp bland alla mina olästa inlägg. :-D

Men hur kan det vara vår i Bergen?! Tom i Sthlm är det -10 till -15 och massor med snö, och snöar än mer gör det! Supervackert även om tågen har lite problem- såklart (morr).

2011-02-15 @ 09:35:13
URL: http://smuppra.wordpress.com
Postat av: maria

åh! detta var så himla efterlängtat! nice med vår och allt, här fryser jag halvt ihjäl när man ska gå den långa biten från e4 till regementet. :( inte så roligt.



Kramisaaaaaaar!!!

2011-02-15 @ 18:30:23
Postat av: Victor

Härliga kontraster med fjället och lyftkranen. Kladdkaka klockan 02.00 kan inte ha gått av för hackor. :) Roligt att läsa om hur du har det. Keep it up.

2011-03-20 @ 01:05:21
URL: http://voberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0