Nytt år, nytt inlägg...

Ragnhild har tänt eld i spisen och i ugnen står en plåt med varma mackor. Så jag passar på att skriva några rader medans vi väntar.
Ett nytt år har börjat och jag är kvar i Bergen. För hur länge  vet jag inte än, men jag vet att det kommer att bli bra!
Jag var ute på promenad i det fina vårvädret igår. Lite ovant med vårkänsla redan i januari, men det har väl sina fördelar det med.

Jag jobbade natt igår (på Mc Donalds). Det var proppfullt med folk, massor att göra, hög musik och högt tempo. Kalaskul med andra ord. En kille insisterade på att köpa 10 "dobbel BigMac menyer", dvs 20 hamburgare + 10 läsk och pommesfrittes. Hoppas på att han hade fler än sin glada vän att dela de med.
Tänkte säga att jag börjat på en jazzkurs för nybörjare. Jag har haft träningsvärk i nästan hela kroppen efter första timmen och längtar till nästa!
Tänkte avsluta med att dela med mig av denna fantastiska video - 5 st på en gitarr, fantastisk sång och en bra låt. Enjoy!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vår i januari...hmm? Ser ut som skönt promenadväder i alla fall!

2012-01-26 @ 22:40:52
Postat av: Victor

Kul med jazz! Jag uteslöt ganska snabbt musikgenren jazz, då den sällan ger träningsvärk.

2012-01-30 @ 02:36:57
Postat av: Elin

Hej fina du! :)

Du ser ut att ha det toppen! Tänkte bara säga att jag saknar dig massor! :)

Kramar i massor

2012-02-07 @ 19:24:22
URL: http://hallonkakor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0